S'en er exercici des tues foncions coma servidor public t’a sorgit un dilèma, un dobte o ua preocupacion de natura etica, pòdes adreçar-la a Dialètic a trauès d’aguest formulari.

En següent vidèo, t’explicam coma foncione eth servici de consulta de DialÈtic:

 

 

Deuant quin dobte que sigue sobri coma hèr era consulta, pòdes enviar un corrèu electronic a acompanyament-etic@antifrau.cat.

Dialòg

Un còp eth Burèu Antifrauda arrecebe era consulta, s’iniciarà un dialòg individuau, per corrèu electronic, entre era persona en tot consultar e eth tecnician o tecniciana dera Direccion de Prevencion.

Eth servici de consulta aufrís as servidors publics era oportunitat de soscar amassa, damb ua persona extèrna, sobri situacions concrètes que era etica i age un papèr clau. Era hèta possible d’escambi e eth dialòg entre ambdues parts ei un des valors diferenciaus d’aguest servici.

Procès e format dera responsa

Com qu'era fin deth servici ei aufrir supòrt ara reflexion etica, era persona que s’i adrece non obtierà ua responsa barrada mès sustot arguments etics que pugen contribuïr en procès de deliberacion individuau. Entre d’aute, se facilitarà qu'era persona se pause preguntes que dilhèu enquiath moment non s’auie hèt, era responsa que nepoderàn ajudar a acabar de préner ua decision.

En dialòg damb eth Burèu, s’aurie d’arribar, entre d’aute, a consideracions dessús:

  • es principis e valors en jòc, era analisi que neei eth punt de partida de quin procès que sigue de raonament etic
  • referéncies ath marc etic dera pròpria institucion (o de aute generaus) que agen vinculacion damb aspèctes concrèts dera consulta
  • ua analisi deth possible impacte entà er interès generau
  • prepauses orientades ar enfortiment dera integritat institucionau

Confidencialitat

Eth Burèu Antifrauda garantís era confidencialitat en tot eth procès. Es escambis d’informacion entre era persona en tot consultar e eth Burèu Antifrauda son estrictaments personaus e confidencials e non seràn compartidi.

Termini de responsa

Eth termini de barrament dera consulta ei abituauments d’un maximal de 15 dies abils, a compdar dempús deth dia següent ara recepcion dera consulta.

Es casi puntuaus, ja sigue entà aufrir un melhor assessorament, a causa dera complexitat deth cas sometut, dera nauta volum de sollicituds o d’aute condicions que afècten eth servici, s'apoiridie agranir eth termini enquia 30 dies. Eth cas que siguesse atau, se comunicarie ara persona en tot consultar.